Brigit van Eijk, grafisch vormgever met een
specialisatie in branding en concept ontwikkeling.
Momenteel @Bruens & van Eijk
Bestevaer
Als je op zoek bent naar een jacht waar je betrouwbaar maar toch in stijl de wereld mee rond kan zeilen, ben je bij Bestevaer op het juiste adres. De Bestevaer is dé boot voor de avontuurlijke zeiler, klaar voor alle weersomstandigheden. Bestevaer heeft ons (Bruens & van Eijk) gevraagd een huisstijl te ontwikkelen die dit gevoel weerspiegeld.
Project
Bestevaer
Diensten
Identiteit
Web
Publicatie ontwerp
Animatie
In samenwerking met
UPMOST
Vladimir Llovet Casademont
Jaar
2021 - Heden
Je herkent een echte Bestevaer meteen, ruw onbewerkt aluminium in combinatie met iconische rode accenten. Dit uitgesproken rood was een must om terug te brengen in de huisstijl van Bestevaer.
De branding hebben we op dezelfde manier ingestoken als het ontwerp van de Bestevaer, uitgesproken maar smaakvol. Het rood staat centraal, in combinatie met krachtige typografie en nautische elementen. De vrijheid die je met een Bestevaer kan ervaren moet voelbaar zijn in het ontwerp.
De identiteit is gedurfd en uitgesproken, maar ontworpen met oog voor detail. Bestevaer heeft sinds 2022 een nieuwe koers ingezet, en hun nieuwe huisstijl is volledig klaar om deze reis met hen mee te maken.
Brigit van Eijk, grafisch vormgever met een
specialisatie in branding en concept ontwikkeling.
Momenteel @Bruens & van Eijk
Bestevaer
Als je op zoek bent naar een jacht waar je betrouwbaar maar toch in stijl de wereld mee rond kan zeilen, ben je bij Bestevaer op het juiste adres. De Bestevaer is dé boot voor de avontuurlijke zeiler, klaar voor alle weersomstandigheden. Bestevaer heeft ons (Bruens & van Eijk) gevraagd een huisstijl te ontwikkelen die dit gevoel weerspiegeld.
Project
Bestevaer
Diensten
Identiteit
Web
Publicatie ontwerp
Animatie
In samenwerking met
UPMOST
Vladimir Llovet Casademont
Jaar
2021 - Heden
Je herkent een echte Bestevaer meteen, ruw onbewerkt aluminium in combinatie met iconische rode accenten. Dit uitgesproken rood was een must om terug te brengen in de huisstijl van Bestevaer.
De branding hebben we op dezelfde manier ingestoken als het ontwerp van de Bestevaer, uitgesproken maar smaakvol. Het rood staat centraal, in combinatie met krachtige typografie en nautische elementen. De vrijheid die je met een Bestevaer kan ervaren moet voelbaar zijn in het ontwerp.
De identiteit is gedurfd en uitgesproken, maar ontworpen met oog voor detail. Bestevaer heeft sinds 2022 een nieuwe koers ingezet, en hun nieuwe huisstijl is volledig klaar om deze reis met hen mee te maken.
Rijnstraat 11-2 - 6811 EV Arnhem
Momenteel ontwerper bij:
Momenteel ontwerper bij:
Rijnstraat 11-2 - 6811 EV Arnhem